Nuova tipologia di esame scritto dalla sessione estiva (maggio, giugno, luglio) del 2015. (Solo Curriculum linguistico-letterario: Lingue e culture per la mediazione linguistica.)
home page esempio prova scritta 1° anno triennale da maggio 2015
certificazioni-valide-per-esonero-prova-scritta
Gli studenti di Lingua Inglese con certificazione esterna che sostengono la prova orale sono pregati di portare con sé l’originale della suddetta certificazione.
Esiti scritti 2° anno biennio 02.02.15
Esiti scritti 1° anno biennio 03,02,15
Esiti scritti 3° anno triennio 02.02.15
Esiti scritti 2° anno triennio 03.02.15
Esiti scritti 1° anno triennio 03.02.15
Papers can be seen at the following times:
Friday 6 February (Studio 16) Swinton, 11.00-12.00
Friday 6 February (Studio 16) Fitzgerald, 12.00-14.00
Tuesday 10 February (Studio 16) Gray & Buckledee 15.00-17.00.
ALL WRITTEN EXAM PAPERS CAN BE SEEN AT THE FOLLOWING TIMES:
FRIDAY 16 JANUARY from 12.00 to 14.00 in STUDIO 16 (1st floor)
TUESDAY 20 JANUARY from 15.00 to 17.00 (GRAY/BUCKLEDEE will be present) in STUDIOS 16/15 (1st floor)
WEDNESDAY 21 JANUARY from 10.00 to 12.00 in STUDIO 16 (1st floor)
1° anno triennio Esiti scritti 1° anno triennio 13.01.15
2°anno triennio Esiti scritti 2° anno triennio 13.01.15
3° anno triennio Esiti scritti 3° anno triennio 12.01.15
1° anno biennio Esiti scritti 1° anno biennio 12.01.15
2° anno biennio Esiti scritti 2° anno biennio 12.01.15
La dott.ssa Caterina Cambosu, tutor di lingua inglese a supporto degli studenti del I anno (entrambi i corsi), inizierà la sua attività di ricevimento in aula Mercoledì 4 dicembre, dalle ore 12.00 alle ore 14.00 presso l’aula 9. Questa attività di tutoraggio sarà dedicata specialmente agli studenti che hanno in programma di sostenere l’esame Inglese 1 durante gli appelli di Gennaio e Febbraio 2015, ma è naturalmente aperta a tutti gli studenti dei primi anni.
Homework for lesson 5 (7 November 2014): click here: LESSON 5, morphology
Outline of lesson 2: LESSON 2
Outline of lesson 4 and links to websites: LESSON 4, for home page
Outline of lesson 5: 3rd yr Lesson 5, 2014_15
Outline of lesson 6: LESSON 6
Lesson 7: 3rd year, word for word translation, hwk lesson 7
Lesson 8: 1) to/ing (to go vs going) verb forms; 2) Articles; 3) Hard vs. Hardly: Lesson 8, ing,toforms, articles, hardly v hard
Lesson 8: 3rd year: word for translation. Correct English translation LESSON 8, english translation
Lesson 8: Error correction exercise: ERROR CORRECTION EXERCISE, lesson 8
Lesson 8: Outline of lesson and CHECKLIST FOR NEWSPAPER ANALYSIS:checklist for newspaper analysis and outline of lesson 8
Lesson 10: Radio interview / Language, identity and teaching/ summary of course LESSON 10, radio interview, lang identi teaching
Please also refer to the study pack (dispense) available from photocopying shop in Via Ospedale, Cagliari. It’s essential for this course, and contains examples of written exams, advice about how to write a composition and a list of the theoretical concepts you need to understand and apply in the oral exam, etc. etc. .
1. GRAMMAR ITEMS
Verbs, infinitive and ing form,
2. LISTENING SUMMARIES
my summary, global coursebook in ELT
3. ERROR-CORRECTION EXERCISES
jobs under 30s, error correction exercise
ERROR CORRECTION EXERCISE,2, and descriptors for overall WRITTEN PRODUCTION at C2 level